9.   I'll Cry Instead
10.   Things We Said Today
11.   When I Get Home
12.   You Can't Do That
13.   I'll Be Back
recenzirao: 16.08.2013. u 11:49:39

Iako bi se moglo učiniti da su Beatlesi ovdje malo napredovali zbog par odličnih pjesmica, ovaj album svejedno sadržava toliku količinu smeća koje je uglavnom Lennonove ruke djelo da i taj mali potencijal opet baca album u čisti prosjek.

No, počnimo s pozitivnom stranom albuma. Album otvara Lennonova vrlo dobra rock'n'roll stvar „A Hard Day's Night“ koja je svojim uvodnim akordom od jedne sekunde desetljećima zamarala glazbenike koji su pokušavali dokučiti koja to kombinacija žica čini taj akord i teško je shvatljivo da jedan zvuk može prouzročiti toliko filozofije. U svakom slučaju ovo je do sada prva možda zbilja donekle impresivna Lennonova kompozicija.

Druga vrlo dobra stvar na albumu je McCartneyeva zabavna i zarazna „Can't Buy Me Love“ sa upečatljivim i poletnim refrenom, te općenito vrlo zabavnom melodijom. Treći adut na albumu, te ujedno i najbolja stvar ovdje i jedna od najljepših pjesama od Beatlesa i također McCartneyeva „And I Love Her“ balada se zbilja uzdiže iznad svega ostaloga što su stvorili do sada. To je jednostavna pjesma sa prekrasnom melodijom koju dodatno uljepšava aranžman od akustične gitare i udaraljki, te tako pjesmi daje jedan latinsko američki štih. Može se za tu pjesmu bez sumnje reći da je i općenito jedna od najljepših balada ikada u rangu sa njihovom kasnijom „Yesterday“ pjesmom. Strofu pjesme je skladao McCartney, dok je Lennon, po McCartneyevim riječima, nezasluženo sebi uzeo zaslugu za most u pjesmi kojega doduše nije niti bilo na originalnoj verziji pjesme.

Te tri pjesme su vjerojatno bolje od ičega s njihova prva dva albuma, te spašavaju i ovaj album. Problem je u ostalim pjesmama koje su uglavnom, iskreno rečeno, loše, a da stvar bude gora sve su od Lennona. Dok se donekle snašao u slabijoj kopiji pjesme „And I Love Her“ u svojoj završnoj „I'll Be Back“, ostatak pjesama je čak prilično sramotan i više je nego jasno do sada što se kvalitete pjesama tiče da je glavni mozak ovdje upravo McCartney, a nipošto Lennon.

Lennonove pjesme kao „If I Fell“, „I'm Happy Just to Dance With You“ ili „When I Get Home“ zvuče toliko otrcano i loše kao da ih je skladao 10-godišnjak sa frtalj sluha koji si je tu i tamo dao malo više oduška da bude 'kreativan'.

Lennon je donekle slušljiv u dalje banalnoj i slaboj „Tell Me Why“ pjesmici koja zvuči kao nešto od The Beach Boysa, te niti ne čudi da su isti i obradili tu pjesmu.

McCartney u svojoj podnošljivoj „Things We Said Today“ zvuči donekle isforsirano i neinventivno kao da je sam Lennon imao prste pri stvaranju pjesme.

I onaj mali tračak nade koji je ukazivao na očiti napredak na ovome albumu, Beatlesi su ispunili dupkom filerima od kojih su neki toliko loši da mi je jedina spontana reakcija osjećaj srama kad ih čujem. Da stvar bude još gora, svojim idućim albumom uspjet će dotaknuti samo dno prije nego dobiju uzlet. Ako ništa drugo, ovo je prvi album gdje su svijetli trenuci na albumu zbilja jako dobri, pogotovo "And I Love Her" pjesma zbog koje se i isplati imati ova kompilacija pretežno otrcanih pjesmuljaka.

promjena: 16.08.2013. u 11:58:25