7.   Hello, Goodbye
  8.   Strawberry Fields Forever
  9.   Penny Lane
10.   Baby, You're a Rich Man
11.   All You Need is Love
recenzirao: 23.08.2013. u 13:32:18

Iako ovo nije u pravom smislu riječi album, već kolekcija pjesama izvedenih od soundtracka istoimenog naziva i singlova koje su tad Beatlesi objavili, može se reći da se radi definitivno o jednom od njihovih najboljih radova na kojemu su Lennon i Harrison vjerojatno dosegli vrhunac svog psihodeličnog izražaja izmiksanog sa uglavnom McCartneyevim iznimno zaraznim pop klasicima od kojih mi je najdraža „Hello Goodbye“ koja prolazi kao jedna iznimno inspirirana i originalna pjesmica koja se na zanimljiv način igra sa riječima i frazama u tekstu poput 'You say "Yes", I say "No". You say "Stop" and I say "Go, go, go". Oh no. You say "Goodbye" and I say "Hello, hello, hello"' Teško da će nekome tko očekuje filozofiju od glazbe takvo nešto sjesti. Definitivno možda najbolja i najkreativnija 'banalna' pjesma koju sam imao ikada prilike čuti.

Album otvara još jedna najavna stvar "Magical Mystery Tour" kao na prethodnom „Sgt. Pepper“ albumu što im je izgleda prešlo u naviku, a rezultat baš i nije dojmljiv. Film za koji je ta glazba s prvog dijela albuma napravljena nisam nikada pogledao, niti kanim.

U isto vrijeme kada su objavili „Sgt. Pepper“, umjesto pjesama s tog albuma, objavljivali su kao singlove samostalne pjesme koje se nisu pojavljivale na ijednom albumu, ali su zato ugurane ovdje. Doduše, da su neke od ovih pjesama završile na „Sgt. Pepper“ albumu, mislim da bi rezultat tog albuma bio bolji.

Iako ova kompilacija nema dozu sofisticiranosti „Sgt. Pepper“ albuma, pjesme su ipak u globalu dojmljivije i dopadljivije. Na ovome albumu svatko se u nečemu iskazao. Tako Harrisonova psihodelija „Blue Jay Way“ ide pod ruku sa odličnom Lennonovom psihodeličnom fantazijom u „Strawberry Fields Forever“ koja je ostala do danas jedna od najcjenjenijih Beatlesovih pjesama. Lennon se osjećao neshvaćenim u ovome svijetu, te kombinacija toga sa svim mogućim drogama i dobijete nešto što zvuči kao nadrealna fantazija podvučena kakofoničnim aranžmanom. Tu su opet granice bile pomaknute što se tiče inovacija, a izgleda da je Beatlesima u drugom dijelu karijere to jedino i bilo na pameti- raditi nešto što drugi ne rade. Što se psihodelije tiče, tu je izgleda McCartney bio malo suzdržaniji i konvencionalniji u skladanju, no pošto je bio zasigurno najbolji skladatelj u grupi, teško da bi Beatlesi bez njega i bili što su bili. Tako recimo Paul u „Penny Lane“ pruža još jednu iznimno zaraznu pjesmicu koja je također jedna od najvećih klasika s ovog albuma, a Paul se u njoj prisjeća svoje mladosti. U pjesmi su naravno ljudi otkrivali i tražili mnoge asocijacije vezane za LSD i to je bilo opravdano jer je cijela grupa bila uglavnom na teškim drogama u to vrijeme. I treći veliki Paulov adut na albumu je „Your Mother Should Know“ i Paul je utvrdio svoj udio na albumu kao glazbenik koji je u stanju raditi najzaraznije pjesmice.

Također, u zanimljivom instrumentalu „Flying“ sve 4 Bube su potpisale autorstvo, a jedini problem je što stvar traje jednostavno prekratko s obzirom na njen potencijal koji se mogao i malo bolje razviti. U pomalo čudnovatoj, krajnje nedopadljivoj, a opet iz nekog razloga prilično impresivnoj „I Am the Walrus“ nastaloj pretežno pod utjecajem droge, Lennon kao da se potpuno prepušta ispucavanju besmislica koje vjerojatno samo njemu imaju smisla, kako tekstualno, tako i glazbeno.
No, zato je iznimno jasan u završnoj „All You Need is Love“. Koliko god pjesma možda nekome zvučala otrcano, često uspije dodirnuti svojom jednostavnom porukom koja nikada ne zastarijeva. Beatlesi su htjeli s tom pjesmom poslati jasnu poruku svijetu i uputit ljude na jedinu pravu vrijednost i ideologiju koju je i kasnije Lennon često promovirao kroz samostalnu karijeru. Naravno, skoro nitko od nas nije uspio to usvojiti.

Album koji možda Beatlese ovdje prikazuje s glazbenog aspekta u najjasnijem svjetlu i na direktan način bez nekih pretjeranih odlazaka u neshvatljive i presofisticirane izražaje. Ovo je jednostavno kolekcija psihodeličnih i odličnih pjesama, tj. album koji sadrži cijeli niz nekih od njihovih najvećih i najboljih hitova.

promjena: 23.08.2013. u 13:34:07