9.   Eyes on the Prize
10.   Shenandoah
11.   Pay Me My Money Down
12.   We Shall Overcome
13.   Froggie Went A-Courtin'

recenzirao: 27.02.2014. u 19:09:18

Bruce je konačno može se reći ovim albumom otpustio kočnice što je prilično zdravo kako za njegovu, tako i za psihu slušatelja, te nakon niza od pretežno depresivnih albuma kroz 20 godina, odlučio je sakupiti cijeli niz kvalitetnih, no ne tako poznatih glazbenika iz New Jerseya i New Yorka, te stvoriti album koji svojim kako zabavnim, tako i faktorom kvalitete predstavlja Brucea u najboljem svjetlu i ovo definitivno spada među njegove najbolje albume.

Bruce se ovaj puta nije uhvatio pisanja pjesama, već izvodi cijeli niz i do par stotina godina starih irskih i američkih folk pjesama koje je proslavio glazbenik Pete Seeger. Gotovo autentična, organska i sasvim razuzdana interpretacija ovih više-manje jednostavnih, no svejedno tako i zabavnih, a katkada i dirljivih pjesama predstavlja pravu živu glazbu sa srcem i dušom gdje sve pršti emocijama. Naspram sve one drame, mraka i patetike koju nam je pružao Bruce, ovdje se tuga iskazuje pretežno na živahan način što se može čuti primjerice u odličnoj „Mary Don't You Weep“ koja seže iz vremena američkog građanskog rata i koja se smatra 'pjesmom robova' i crnačkom duhovnom pjesmom.

Savršena kombinacija countrya i irskog folka ovdje slušatelja vodi u nekadašnji stari američki svijet miksa različitih kultura i nudi onu glazbu koja je postojala u vremenima kada se za pojam 'komercijalno' još nije niti znalo.

Neki od vrhunaca albuma koje treba istaknuti su „Mrs McGrath“ koja seže još s početka 19. stoljeća u temi o ženi čiji sin izgubi obje noge u borbi protiv Napoleonove vojske, te prekrasna „Shenandoah“ koja datira s početka 19. stoljeća i smatra se 'mornarskom pjesmom' i koja je zasigurno najdirljiviji trenutak na albumu.

Album koji se bavi temama kao što su ropstvo, odmetnici, ratovi, radničke teme, te neki povijesni događaji vraća slušatelja ravno vremeplovom u možda ne uvijek ljepša, ali zasigurno drugačija vremena.

Album zatvara prastara i zabavna škotska folk pjesma „Frog Went A-Courtin'“ čiji tekst datira još iz davne 1548., a prva poznata melodija iz 1611. godine.

Bruce je album promovirao sa odličnom „Pay Me My Money Down“ koja jasno odmah daje do znanja o čemu se na albumu radi i da zabavi i kvaliteti jednostavno nema kraja.
Harmonike, violine, gitare, bandžo, puhači instrumenti, udaraljke, prateći vokali, te još cijeli niz instrumenata na ovome albumu su stisli gas do daske i bez previše razmišljanja i filozofiranja stvorili ovo kohezivno i zabavno glazbeno djelo koje možda nije za svakoga, ali je definitivno najzabavniji i jedan od napitkijih albuma za slušanje u cijeloj Bruceovoj karijeri čijih sat vremena glazbe proleti u tren oka.

Nakon mnogih tmurnih, te katkad čak i teško probavljivih trenutaka u Bruceovoj karijeri, ovaj album, koji je donekle nastao na reakciju Bruceove tada 10-godišnje kćerke jer je rekla „hej, ovo zvuči zabavno“ kada je čula tatu kako svira jednu od stvari, je bio i više nego poželjni preokret u Bruceovoj karijeri koji je možda prvi puta pošteno zabavio i opustio svoje fanove. I iskreno, radije bih slušao „Old Dan Tucker“ po cijele dane prije nego primjerice samo jednom u komadu njegov The Ghost of Tom Joad album.

Ovaj album globalno gledajući nije remek-djelo iako na nekim nivoima i jest, no najbitnije je to da će vas zabaviti i to izrazito kako kvalitetnim izvedbama, tako i samim folk pjesmama.