6.   Uno Strano Barbiere
  7.   Più Delle Walkirie
  8.   Una Insolita Attesa
  9.   Balletto Degli Specchi
10.   La Favola Dell'Uccellino
recenzirao: 25.11.2016. u 20:30:24

Za ovu western komediju Tonina Valeriia i Sergia Leonea Morricone je došao s jednim izrazito zabavnim i humorističnim pristupom i još jednom potvrdio da kada je Leone u bilo šta uključen, glazbena inspiracija je na vrhuncu. Glavna tema „Il Mio Nome E Nessuno“ je izrazito simpatična i genijalna skladbica koja je zasluženo postala klasik. Odlična melodija prelazi od 'patkastog' uvoda preko nježne melodije frulice, pa sve do nježnih i najvjerojatnije ženskih ili čak dječjih vokala tako da tu ima puno više glazbenih elemenata negoli bi njen neopterećen zvuk dao naslutiti. Tu je i prateća gitarica koja samozatajno svemu daje dodatni karakter i ljepotu. Tema koja zasigurno savršeno opisuje Terrence Hilla i njegovu simpatičnu pojavu.

Glavna tema se pojavljuje u još upečatljivijem zborskom komadu u „Con I Miglori Auguri“ koju otvara gomila kakofoničnih truba.

Buona Fortuna Jack“ je otužna, no opet na neki način i nježno optimistična skladba, a „Mucchio Selvaggio“ u svojoj pompi i upotrebom „Ride of the Valkyries“ od Richarda Wagnera uspijeva doseći jedan krajnje zabavan nivo parodije. No, možda najviše Morriconeova genijalnost dolazi do izražaja u šali na njegov vlastiti račun jer „Se Sei Qualcuno e Colpa Mia“ je genijalna parodija na sve njegove dramatične western stvari počevši od kultne melodije ručnog sata iz For a Few Dollars More filma, pa sve do teme „Man with a Harmonica“ iz Once Upon a Time in the West. Zanimljivo je da, iako se ta skladba ne ističe nečim posebnim kao parodična, svejedno nosi u sebi jednu dimenziju 'pretjerivanja' kakvog nije bilo u njegovim skladbama za 'ozbiljne' westerne koliko god te skladbe bile dramatične.

Drugu polovicu albuma ispunjavaju varijacije na temu i tenzijske skladbe od kojih recimo „Una Insolita Attesa“ još jednom parodira, ovaj put tenzijske skladbe iz prijašnjih westerna svojom upotrebom različitih zvukova. Morricone je u tom parodiranju suptilno melodramatičan, no ipak dovoljno da se shvati da se tu radi o parodiji, a ne nečem dramatičnom i ozbiljnom.

Pomalo isforsirane, no i dalje izrazito zabavne komičnosti za slušanje dolazi u „Balletto Degli Specchi“ skladbici.

Melodičan i zabavan soundtrack koji osvaja na prvu i još jednom prikazuje Morriconea kao nekoga tko savršeno lovi atmosferu filma i osobnost likova, te svemu pridaje šarm i ugođaj bez kojega bi film zasigurno puno izgubio.